Hatay’da bir esnaf, ilginç bir uygulamaya imza attı. Dükkanında kendini dertlerini anlatarak oyalayan müşterilere karşı çözüm bulan esnaf, “Dert Dinleme Hizmeti” başlattı. İş yerinin kapısına astığı yazıyla dikkat çeken esnaf, bu hizmet için kadınlardan 200 TL, erkeklerden ise 20 TL ücret talep ediyor.
Esnafın bu fiyatlandırması, sosyal medyada ve yerel halk arasında mizah konusu oldu. Esnaf, kadın müşterilerin dertlerini daha uzun anlattığını, bu yüzden fiyat farkı uyguladığını belirtti. Bu durum, hem gündelik yaşamın bir parçası haline gelen dertleşme kültürüne ironik bir bakış sunuyor hem de esnafın yaratıcı bir şekilde bu duruma çözüm aramasını gösteriyor.
Haberin temelinde, esnafın günlük iş akışını olumsuz etkileyen bu duruma karşı pragmatik ve mizahi bir yaklaşım sergilemesi yatıyor. Bu olay, yerel bir esnafın yaşadığı küçük bir sorunu, dikkat çekici ve tartışma yaratacak bir eyleme dönüştürmesiyle haber değeri kazandı.
Leave a Reply